Vracení zboží a reklamace

 

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Je poškozené? Nebo jej chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.

Prvním krokem je detailně vyplnit elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku, až  do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak u nás zboží snadno a rychle vyměníte či vrátíte.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.
Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa v siťi Zásilkovna - Packeta. V případě, že zboží nebude řádně zabaleno bude Vám reklamace zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď peníze za vrácené zboží zpět na účet do 14 dnů nebo požadovaný nový produkt, který odešleme okamžitě.

V případě, že jste k nákupu obdrželi dárek zdarma a Vaše objednávka již při vrácení produktů nesplňuje podmínky dané akce, prosíme o vrácení obdrženého dárku. V případě nedodržení podmínky, bude tento produkt zpoplatněn částkou 100 Kč.


Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě.

Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:


- Pokud jste zboží používali k jinému účelu než bylo určeno

- Úprava a zásahy do struktury výrobku

- Běžným opotřebováním

- Údržba v rozporu s návodem

- Zanedbání péče o výrobek

- Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací

TIP:  Pokud jste si u nás zakoupili jeden z mixérů od značky SmoothieJet a chcete jej vyměnit nebo vrátit , tak se prosím ujistěte, že mixér správně uzavíráte. Utáhněte sklenici a základnu tak aby šipka na průhledné části mixéru byla zarovnána s nápisem SmoothieJet, který se nachází na barevné části mixéru. Je to tak kvůli bezpečnosti, protože mixér obsahuje magnetický proužek, aby se nedal spustit, když je v demontovaném stavu. Mixér se zapíná dvojím stisknutím dvojklikem. 

 

Při reklamaci zboží poskytujeme zákazníkům přepravu zboží k nám přes Packetu – zboží můžete předat na kterémkoli výdejním místě zásilkovny. ( Packety ). Za tuto službu si účtujeme poplatek 90 czk a v případě jedná-li se o nadrozměrnou zásilku můžeme si účtovat i vyšší poštovné dle platného ceníku, jedná se o produkty z kategorie Elektromobilita - elektrokola, elektrokoloběžky a elektrické skateboardy. V případě neuznané reklamace Vám máme právo účtovat poštovné, pokud zboží budeme posílat znovu k Vám na adresu kupujícího pokud si nevyberete jinak.

 

Naše výrobky jsou vynikající kvality a doufáme, že s nimi budete plně spokojeni! V případě výskytu ojedinělých výrobních nebo jiných vad nás neváhejte kontaktovat. Rádi si s Vámi domluvíme způsob nápravy. Pro urychlení vyřízení Vaší reklamace vyplňte reklamační formulář . Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 kalendářních dnů od přijetí zboží na náš sklad.

Následně realizujte odeslání zboží podle těchto pokynů:

1. Řádně zabalené zboží nám můžete vrátit přes kterékoli výdejní místo zásilkovny (Packety). Všechna výdejní místa naleznete na stránce:  https://www.packeta.sk/pobocky  .

2. Při podání na výdejním místě personálu sdělte tento kód:  98018072.

3. Při podání zásilky nezapomeňte uvést Vaše jméno jako jméno odesílatele.

4. Napište na papír číslo reklamace a Vaše jméno a papír přiložte do zásilky.

Výše uvedený postup neplatí pro nadrozměrné zásilky jako jsou elektrokola, koloběžky, skútry a podobně. 
Takové nadrozměrné zboží Vám na výdejním místě nepřevezmou.
Při zaslání takového zboží nás kontaktujte emailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu vrácení.

 

 Nezasílejte nám zboží na adresu sídla firmy, kterou máme uvedenou v obchodních podmínkách, protože zboží nebude převzato a vrátí se Vám zpět.

 

V případě otázek: +420 721 323 356 (Po - Pá od 900 do 1600)

 

Výluky při reklamaci

Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečete a sériová čísla jsou nedílnou součástí produktu a nijak neomezují právo zákazníka zboží používat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno.         

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):

  1. mechanickým poškozením zboží,
  2. elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek,
  3. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
  4. neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží,
  5. pokud bylo zboží nebo jeho část poškozena počítačovým virem apod.,
  6. pokud se chyba projevuje pouze u softwaru, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob pořízení, nebo použitím neautorizovaného softwaru a spotřebního materiálu,
  7. zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo obecnými zásadami,
  8. provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
  9. zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li chyba v důsledku této úpravy,
  10. při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware,
  11. zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
  12. použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení,
  13. použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití.

Tato omezení neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, které jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, kupujícím a prodávajícím výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu použití zboží.