Vracení zboží

 

 

Nejste spokojeni s přijatým produktem a chcete jej vrátit do 14 dnů? Je poškozený? Nebo ho chcete vyměnit za jiný produkt? Je to snadné. Kupující, spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží v souladu s § 1829 ods. 1 Občanského zákoníku (toto se nevztahuje na právnické osoby).

Vztahuje-li se kupní smlouva na více druhů zboží nebo zahrnuje dodání více částí, platí tato lhůta pro odstoupení od smlouvy ode dne dodání posledních částí nebo zboží. K dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí požádat o odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty, jak je uvedeno níže.

Přeje-li si spotřebitel uplatnit právo na odstoupení od smlouvy uvedené v předchozím odstavci, tzn. j. do 14 dnů, musí o svém odstoupení informovat prodávajícího jednostranným právním úkonem a to vyplněním elektronického formuláře Retino, který se nachází v této části:

 

 

Následně realizujte odeslání zboží podle těchto pokynů:

1. Řádně zabalené zboží nám můžete vrátit přes kterékoli výdejní místo zásilkovny (Packety). Všechna výdejní místa naleznete na stránce:  https://www.packeta.sk/pobocky  .

2. Při podání na výdejním místě personálu sdělte tento kód:  98268961.

3. Při podání zásilky nezapomeňte uvést Vaše jméno jako jméno odesílatele.

4. Napište na papír číslo reklamace a Vaše jméno a papír přiložte do zásilky.

Výše uvedený postup neplatí pro nadrozměrné zásilky jako jsou elektrokola, koloběžky, skútry a podobně. 
Takové nadrozměrné zboží Vám na výdejním místě nepřevezmou.

Adresa pro vrácení nadrozměrného zboží (koloběžky, kola, skútry apod.) :
Shopum.cz/sk
Levočská 164
080 01 Prešov
Slovenská republika

Mobil: +421951704689 ( mobilní číslo slouží pouze pro kontaktování místního kurýra, nikoli pro zákaznickou podporu)
Náklady na doručení balíku do skladu prodávajícího hradí kupující.



V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat:  +420530338877  (Po–Pá 09:00–16:00)

 

Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy v souladu s předchozími odstavci, vrátí prodávající platbu za zboží zaplacenou spotřebitelem bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávající informován o odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Prodávající však není povinen vrátit spotřebiteli peníze dříve, než mu zboží vrátí.

 Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu, do 7 dnů od odstoupení.

Možnost vrácení zboží do 14 dnů se nevztahuje na kupující, kteří si zboží objednali jako firma, tj. právnická osoba.

 V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit zboží prodávajícímu v originálním, nepoužitém a nepoškozeném obalu, spolu se všemi součástmi, příslušenstvím, dokumenty a případnými dalšími dárky, které spotřebitel s tímto zbožím obdržel.   V tomto případě uhradíte náklady na dopravu za vrácení zboží k nám vy jako kupující. V případě zájmu vám můžeme zaslat kurýra, který zboží vyzvedne (za poplatek dle platného ceníku, který vám bude předem sdělen), nebo jej můžete vrátit osobně na naši adresu. Produkt musí být neporušený, nenošený, nesestavený, nepoužitý a v originálním obalu.

 

Je-li kupujícímu umožněno odstoupit od kupní smlouvy ve čtrnáctidenní lhůtě, bere kupující na vědomí, že vrácená kupní cena může být ovlivněna snížením hodnoty zboží.

 

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy v následujících případech:  

 

- poskytování služeb, které prodávající provedl s výslovným předchozím souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;

- poskytování zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výkyvech na finančním trhu, které jsou nezávislé na vůli prodávajícího a které mohou nastat během lhůty pro odstoupení od smlouvy;

- dodání zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo personalizováno;

- dodávka zboží podléhajícího rychlé zkáze, které bylo po dodání nenávratně smícháno s jiným zbožím;

- opravárenské nebo údržbářské služby prováděné na místě určeném spotřebitelem dle jeho žádosti; toto ustanovení se však nevztahuje na opravárenské služby nebo následné dodání náhradních dílů, služby nad rámec nezbytných služeb;

- dodání zboží v uzavřeném obalu, které nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny a které kupující rozpečetil (zejména manikúrní nástroje);

- poskytování novin nebo časopisů;